Uppe med Tuppen

Hej hopp!
Idag körde jag Pilates i 20 min och roddbåt i 40, bra jobbat! Varje dag då jag börjar klockan 10 så hinner jag upp innan och köra. Ett tips där! Kör på morgonen istället för att vänta till kvällen när du är seg och slööö. På morgonen är man som piggast!

Ska ta och köpa mig löpargrejer för att köra powerwalk ute, kan inte jogga så mkt pga mina hälar och knän :/ ..

Just nu sitter jag och dricker:
Grönt te
Honung
En citron

Brukar jag alltid dricka på morgonen innan jag kör mitt pass, sjukt bra! Rekommenderas.

Mikaela och jag i somras .. När kan du ses???????????? Vavvava Upptagna Kth:are (a) haha



Varför är grönt te så nyttigt?
Det är antioxidanten EGCH som stimulerar matabolismen. Upptaget av kolhydrater kommer att öka om du dricker denna, dvs att matens GI-värde kommer att sänkas.



/Bea

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0