Okt. 11, 2010

Tjena!
Förlåt för sämst upptaderingen från min sida. Anledningen är att jag har varit borta hela helgen på släktfest. Min farbror fyllde 50 år. Det var hur roligt som helst! Min lilla kusin som är 6 år gammal höll tal. En sammanfattning av talet : "jag vill tacka dig för jag fick komma ikväll och för att och och och och du har gjort mitt liv bra". Haha. Skillat ändå för att vara 6 år gammal !


En bild på studenten med mina underbara små vänner <3

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Anonym

hahahah kul bild

2010-10-31 @ 19:02:22
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0