Pinsamma låtar på din spotify

Jag hjälper Bea att fixa igång bloggen igen. Det har varit en riktig bloggtorka på senaste tiden. Jag har inte bloggat så mycket för att jag har inte varit på humör. + mina andra anledningar:

1. Haft så sjukt mycket att tänka på när det gäller skolan osv. Nu har jag i alla fall bestämt mig för att jobba. Fick jobb på The Phone House. Har sökt in till en högskola till nästa termin iof, men får se om jag kommer in.

2. Vi har köpt tomt i Tullinge så har hjälpt mina föräldrar att kolla runt lite på hus. Spännande!

Igår hade jag jätteroligt. Var ute med America för första gången. Hon fyllde år i tisdags. Det var en sjukt skön DJ som spelade latinsk musik. Tyvärr så kände jag mig som en stel "svenne" när jag dansade. Men äsch. Här nere har jag lagt upp bilder från förra helgen + den här helgen.

Fett sugen jag är på festa idag igen. Några från gymnasiet skulle ut ikväll har jag hört. Tråkigt att jag är sjuk :(. Ska träffa Christian också sååååå..

 

Puss Emma



Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0