Skinny

Godmorgon!!
Igår var vi som sagt och kollade på BIO ( Wallstreet ) Det var faktiskt bra! Sedan kom vi hem och sen somnade jag med en gång haha, idag ska jag plugga som ett as !!


Så här smal är man på morgonen! Är ni också supersmala på mornarna så ni mår dåligt ibland? Det gör jag usch haha då måste jag äta någonting snabbt!!


/ Bea

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Anonym

shit vad smal!

2010-10-03 @ 19:58:37
Jag heter Anonym

shit vad smal!

2010-10-03 @ 19:59:16
Jag heter Robin

Hej!



Du är en av de utvalda bloggarna!



Vi är ett band som heter Estrapade, och vi undrar om du vill hjälpa oss?



Sångaren/Gitarristen, Basisten och Trummisen(jag) var med i Melodifestivalen i år, 2010. Vi hete Noll Disciplin och kom 5:a i fjärde och sista deltävlingen.

Jävligt roligt, men problemet har varit att skivbolaget som vi hade då inte jobbade för oss. Dom satsade inte och ville senare avsluta samarbetet pga. brist på "fans". (Vilket dom inte gav oss en chans att få).



Nu säger vi "Fuck You!" och kör våran egna grejj! Estrapade! Tanken med Estrapade är att all musik ska vara gratis. Vi ska den 1 november släppa våran första platta, en EP.



Vi har kommit på ett sätt att nå ut med våran musik. Du som är bloggare, du är perfekt! Tänk dig själv om du och alla andra bloggare vi har valt ut gjorde ett inlägg om oss. Ett enda blogginlägg, en gång. SAMTIDIGT.

Om 2 eller 3 personer läser varje inlägg så skulle snart flera tusen personer veta att vår EP finns att ladda ner gratis på våran hemsida. Vill du hjälpa oss?



Det är gratis för alla, de kostar dig ingenting.



Det ända du behöver göra är att svara oss: Ja, jag kan göra ett inlägg om er!

Nej, jag är inte intresserad!



Maila oss ditt svar till: [email protected]



Tackar du Ja så kommer vi, när tiden är inne, att skicka en bild och en text som du kan använda när du gör ditt blogginlägg om Estrapade.

Inlägget om oss ska upp den 1 november..



Mvh Robin / Estrapade



Jesper Björklund

Jacob Berg

Marcus Svensson

Robin Björklund



[email protected]

www.mysapce.com/estrapademusic

www.youtube.com/estrapademusic

www.reverbnation.com/estrapade

Hitta oss även på Facebook!

2010-10-04 @ 14:37:19
URL: http://www.myspace.com/estrapademusic
Jag heter Therese

Nej, har inte riktigt det problemet ;) Men du har fin kropp :)

2010-10-04 @ 16:05:28
URL: http://strandbergaren.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0