DJ EST

Min brosa är DJ på Lion Bar imorgon. Kom dit och lyssna på skönaste musiken.
Provsmak kommer innan imorgon kväll.





VILKEN FIN GÅZ BEA HAR KÖPT! Fashion...

Dagens nr1.
Målar mina naglar chock-rosa. Ser fett emo ut.
Dagens nr2.
Åker till skolan för att plugga matte. Min klasskompis Marcus förklarade massa bra saker, så nu är jag snäppet smartare.
Dagens nr3.
Ångrar mig och målar mina naglar röda. Lite fashion sådär. Vad är snyggast?



Dagens nr4.
KLIPPER MIG! Håret känns überkort. Men med bra kvalité igen.


Dagens nr5.
Är bjuden på middag hos familjen Sa. Peter fyller år så vi ska fira honom.
Dagens nr6.
Hem och decka i sängen.

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0