Fotobok

Godkvällens!

Kom hem från Christian för ett tag sen. Har segat hela dagen idag. Det var en hård natt igår! Jag hade verkligen jätteroligt. Fick nyss ett meddelande på facebook att Rebecka tyckte om presenten jättemycket. Här är några sidor på fotoboken som hon fick av mig.

 




 

Ikväll kommer mina kusiner och hälsar på. Ska försöka göra ett inlägg om det jag köpte igår också.

KRAM EMMA

 



Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter rebecka

Superduperfin present :D

2010-09-26 @ 22:43:32
Jag heter Hampus

Yo!



riktigt najs, klart hon blev glad, vem hade inte det? jag gör själv fotoböcker hos www.solentro.se, det är kul!



Ha de/h

2010-09-27 @ 15:40:24
URL: http://hampusbok.wordpress.com/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0