glad

Sovmorgon? NOTTTTttTtTtt!
Vaknade precis av att Jontes väskarklocka ringde BÖÖÖH! Egentligen skulle jag gå upp kvart över 8 men nu blev det halv 7. suck. Meen så kunde ja inte somna om så jag gick upp för att plugga lite. DÖÖH igen. Vet ni hur mkt det är???

Skolan
Dra mig baklänges fem gånger alltså. Igår slutade jag 5, sprang hem, skrev in saker på datan som skulle bli klara sen snabbt iväg till Jontes mamma för att ha en "avskedsmiddag" för hans syster. Seeen så fort vi kom hem spenderade jag 2 timmar framför datorn till projektarbetet och sen som avslut läste jag i min bok fram tills klockan var halv 1. 

Älskar den här bilden! Wiie ♥ ♥ Bästa bruuudarna!


Haha den här e också rolig!



♥ ♥♥ ♥♥ ♥


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0