Inne och ute- lista

Har exakt 25 minuter på mig att skriva en inne och ute lista. Här är den:

INNE INNE INNE

Personer som ler
Jag håller på läser en bok om hur man ska bete sig och där står det att man ska testa att le mycket - för då blir man gladare, och det stämmer faktiskt! Jag går runt som ett fån och ler hela tiden men det känns bättre så ändå. Personer som ler mot mig gör saken ännu bättre.
Skaldjur
Japp! Skaldjur är på min innelista (helt random). Var på en kräftskiva i helgen så det var det första som kom upp i min hjärna. Anledningen till det är så "inne" för att de är nyttiga och super goda. Finns inget bättre än en räksallad.
Snygga underkläder
Trots att ingen behöver se dem så känner man sig snäppet snyggare med fina underkläder. Johanna visade några assnygga som hon köpt på NewYorker. Hett tips!

UTE UTE UTE
SL
Piss SL!
"Korta" människor
BUÄÄK! Menar inte till längden nu. Jag menar socialt. Jag hatar när man ska försöka starta en konversation med någon som hela tiden säger "mm" "ja" "nej". Alltså korta svar= korta människor.
Vita - fast bruna - skor
SOM SAGT (50 grg tidigare) var jag på kräftskiva i helgen. Jag hade med mig mina nya krit-vita skor och nu är de helt bruna. Så mycket snyggare med nya vita shiny skor.


Smajlet!

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0