Längre Ögonfransar Häråt!!!

Naturligt längre ögnofransar utan plast-förlängning!

Såå, jag lovade ju att lägga upp en bild på vad det är som jag använder för att få längre ögonfransar, här har vi svaret! alltså det funkar så SJUKT bra så jag vet inte vad jag ska säga. Visst man får vänta på resultatet i ca 2 veckor, men efter en månad så är som superlånga!


För att få länge ögonfransar klickar du här!


Antingen kan man köpa den stora 6ml   Eller den mindre 3,2 ml
1595:-                                                895:-
 


GO 4 IT! Jag har aldrig ångrat att jag köpte den! Lägger upp en bild senare på hur den ser ut inuti, tsm med mjukisdressen som jag ska springa ner och köpa snart.


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Anonym

Ahaaaaa!!! Me like!!

fasen vad grymt asså!



tack för att du visade mig!

hoppas hoppas jag vinner!!!

2010-09-30 @ 12:53:08
URL: http://baana.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0