Pälsväst ;)

Hej snygga härliga bloggläsare <3
Idag börjar jag skolan klockan tre. Har hunnit springa, plugga och fixa mig inför ikväll. Jag har skola från 3-5 och sen ska jag till Chrisitan för att baka. Inatt ska jag kolla på Lucas och Joseph när de är DJ:s på Lion Bar på Odenplan. Ska dit med Chrisitan, Jonte, Bea och Rebecka. Kommer bli NAJS!
Jag vågar pälsvästen idag! Cred!


BÄSTA LÄPPGLANSET FRÅN BODYSHOP! Älskaaar <3

KRAM EMMA!

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter jessica

vaert kommer din pälsväst ifrån och hur mycket kostar den?

2010-09-18 @ 12:05:47
Jag heter Caisa

Ditt hår är så otroligt vackert!!!

2010-09-20 @ 18:22:50
URL: http://caisaj.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0