Sämsta dagen

Dags att sova?
Har en känsla av att jag aldrig kommer att somna idag, hela dagen har varit helt konstig och har har blivit irriterad på allt och alla.. Nej inte alla men imorse så blev ja sur på ryggan och sen när ja skulle gå ut så spöregnade det, så det förstörde min dag helt och hållet!

Bättre grejer till bloggen
Alltså, jag måste ju få skriva om en massa meningslösa saker annars hade det inte varit jag som skrev, men ja ska komma på roliga saker som ni kan få se också, Wiie det är jag ganska bra på!

Här är några grejer som kommer att hända närmsta tiden för min del:
- Tandblekning ( ska kolla upp tiden i helgen)
- Läppförstoring
- Och säkert något annat puckat som jag kommer på haha!



Titta vad jag har gjort till bloggen!
För att ni ska förstå vem det är som bloggar har jag kommit på en fenomenal ide(ifs har typ alla andra bloggar så men aah, så fint så fint!)

När jag har skrivit ett inlägg lägger jag in den här bilden i slutet...



...och när Emma har skrivit ett inlägg lägger hon in den här bilden längst ner.
(storlek 200)

Ps: lägger in dem i de senaste inläggen också!






Såå.. för att ni ska förstå att det är just jag som har bloggat gör jag ett litet avslut:




// Godnatt och sov sött små läsare


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0