Shit my britt vs Shize min drize

Haha!
Anledningen till rubriken på inlägget är att Bea alltid säger "Shit my britt" och jag säger alltid "Shize min drize". Så fult så de blir roligt, haha.

Idag vaknade jag klockan 10. Sen så pluggade jag lite matte. Sen så var jag ute och sprang. Det regnade när jag sprang, fett Rambo. Tro mig, springa är bättre än 100 lyckopiller tillsammans samtidigt. Ett tips är att lyssna på "Fuck it" med Eamon när du är ute och springer. Det ger en speciell känsla. Ja, ni kanske kan tänka er! Haha! Sen så var jag så trött att jag sov i två timmar. Sen så hade jag en lektion i Artificiell intelligens som visade sig vara en FEJK lektion. FETT IRRITERANDE! Åkte dit i onödan. Nu är jag hemma. Ska chilla idag för jag har varit så seg på sistonde.



Jag och Bea ! Ett glatt och fint foto från Kos!

PEACE AND LOVE
Emma


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Emma och Bea

jag ser ut som en orch från sagan om r. på den bilden hahah!

2010-09-04 @ 14:32:37
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0