Shopping med Emma imorgon!!!

Tjatja Bloggen!

Kom precis hem från skolan, kollade runt i lite affärer på vägen hem, så nu vet jag i alla fall två saker som jag bestämt måste köpa imorgon! Det kommer från BIK BOK och Glitter, såå det första jag gör imorgon när jag shoppar med Emma är att gå in i dessa affärer, Yey!

E sjukt taggad på att dra till staaan imorgon och shoooopppaaa!! MAssa bilder kommer att komma upp då, BTWWw min mobil e klar, så ska gå och hämta den, då blir de nice picz igen !



AAHHHWWW saknar sommaren!



















Puss och Kraaam


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0