Smink-time

Emmsii
Såå.. nu ska jag ta och förstöra så att emmas fina inlägg inte är längst upp :( .. Menmen, måste ju blogga någongång :D ! alltså emma e typ bäst på att blogga, de e superkul att läsa hennes inlägg tycker jag !

Sittning
Ska plugga nu i ca två timmar innan jag kilar iväg till skolan, de e ju braaaa! Sen ikväll blir det middag med alla ettor, så lägger upp lite pics på hurj ag ser ut innan jag dar dit.

Klättring!
Alltså hur kan jag ha glömt bort hur kul det är att klättra? De e ju typ SUPERKUL ! ! Så ska börja köra det på heötid nu, haha njahh men alltså efter skolan och så, så de e niiicee! Kan lägga upp lite pics på när jag är där lite seanre, eller klätterbilder i huvud taget också :) .

Slänger väl upp ett inlägg nu lite senare innan jag går till skolan också, pussshejjjjeee!

Jag när jag sminkar mig haha

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Valeria

SÖNDAG KÖR VI BRUDEN!!!!

2010-09-03 @ 09:42:34
URL: http://brandneweyes.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0