stackars stackars lilla Bea

Dålig skötsel?
Alltså vad händer egentligen? Har aldrig haft problem med hyn så mkt som jag har nu :/ .. Okej om man ser ut som ett helv*tte i en vecka typ tills de går bort.. Men att de gör så ont är dte värsta!!
Åhh, sitter här och tycker synd om min själv för att de gör så ont i ansiktet, idag var jag tillochmed tvungen att prata i telefon i det vänstra örat för att jag int ekunde luta telefonen mot min högra kind :( Aaahw, stackars stackars mig :/ !!


AAAJJJJJJ!!!


Ser ni den fina röda ringen som jag gjort? Typ så stort är området som de gör ont :( (om inte större alltså)! buhuu, undrar hur lång tid det tar innan den går över :'( .

GOdnatt, eller? kommer inte kunna sova på min högra sida som jag alltid gör.



Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0