Tatuering!


Walt Disney
Jag viil tatuera mig! Såå, jag har försökt att skriva på mig där jag vill ha den och lixom aa.. med en bläckpenna -.- haha . Men jag hade inget annat, ville bara se hur det typ såg ut....... Ska ha det i samma "stil" osm megan fox tror jag, de ser sjukt snyggt ut!

Men det är lixom lite för kort.. för kosrt text och så.. HMMMM!!! Ingen aninge vad jag ska ha ..

It is kind of fun to do the impossible // Walt Disney


SNyggtt!!! Jag borde bli bläckpennstatuerare! Men de va faktiskt fett svårt att skriva haha.


Bild från google.se




Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0