Jag talar ut

Jag talar ut, igen:

Jag var runt och läste lite olika bloggar nu på morgonen. Jag råkade komma in på massa "djupa" bloggar med massa "djupa" texter om allt. Jag förstår INTE hur folk orkar va så himla "djupa". Om folk inte förstår vad jag menar så ska jag försöka göra ett exempel.

Jag skulle ha skrivit UNGEFÄR såhär:
"Jag tycker om min fågel. Den är rolig och söt!"

En "djup" person skulle ha skrivit UNGEFÄR såhär:
"Min fågel. Mitt allt. Min kärlek. Du är blå. Du är vacker. Alla stunder vi delar tillsammans kommer jag att minnas förevigt. Dina fjädrar är obeskrivliga. Obeskrivligt vackra. Ingen förstår våran humor. Bara du, du och jag. Allt med dig är perfekt och jag kan inte beskriva det med ord."

Så nu borde ni förstå. Vet inte hur andra personer känner, men jag tycker de e sjukt IRRITERANDE och får typ ångest varje gång jag läser en sån text. Känns lite som överdrift.



KRAM EMMA


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0