Utkast: Jan. 4, 2011

Hej alla som läser det här!
Jag kom nyss hem till mitt "andra hem" (bor i stan nu för dom som inte har fattat det) i Tullinge. Anledningen till varför jag åkte hem är för att jag måste få mina kläder tvättade. Har inte fått lära mig hur man tvättar än så det får bli att jag tar med mig alla kläder smutskläder till Tullinge och tar med dom tillbaka till stan sen. SJUKT PINSAMT det var att åka hem. Jag kände mig som en riktig luffare. Jag kände var att jag hade med mig min stora väska med smutsiga tvättkläder, hade på mig några luffiga mjukisbyxor, en sliten tjocktröja och nästan osminkad. Det saknades bara en påse med pant och en ihoprullad madrass.

KRAM EMMA

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0