NAtti

Kom precis hem, har varit med Jonte <3 Ska sova nu, eller först typ käka upp smörgåstårtan och tårtan och lite godis.. Hehe.




joanna UTAN h om Bye bye:
åååååååååh fy fan va ni skriver era kommentarer själva! ush va inte kul det är att läsa en blogg då!

Hejsan Joanna utan H ! Måste få fråga dig en sak.... Vilka kommentarer pratar du om egentligen?



B - Bea och Jonte

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Nathalie.

Hej! Jag håller på att utbilda mig till nagelterapeut och är mitt uppe i min praktik, så visst gör jag naglar, dock har jag allt mitt material i jönköping för tillfället så idag kan jag inte jobba något.



2009-08-21 @ 11:24:00
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0