Snygg-Bea


Nagelfix
Johanna kommer snart hit så jag ska fixa hennes naglar, sen blir det bums ner i sängen... Sovmorgon imorgon föressten, till kvart över tio *AAHHH*!! Superskönt! Och på fredag är jag ledig ;) Eller neeeeeeeeeej fandå kom på att jag ska fotograferar på fredag.. vad i hel*****... åhh dahh, jag som sett fram emot det! Aja, har väl endå en sovmorgon i alla fall!

Världens kanske snyggaste bild
Draaa mig fem gången baklänges men så här såg jag ut? Idag.. världens fulaste bild på mig.. men så kanske man ser ut när man har osvit i 4 timmar typ.. Suck.  Jaja, här nollades vi lite i alla fall.. hehe med bollar på huvudet ;D .

Min nya vän Emma och Jag :)


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0