I got the looks

Japp. Nu är det slut mellan mig och Christian. Tog slut igår. Jag är väldigt ledsen för att jag trodde han var den rätta för mig. Jag har aldrig brytt mig om en kille sådär mycket. Tyvär så krockade våra personligheter och sakta men säkert började jag inse att det helt enkelt inte funkade. Boys boys, cant live with them... cant live without them.

Eftersom att jag inte har skrivit på länge så kan jag berätta att jag har börjat jobba på Ballbreaker inne i stan. Jag jobbar som servitris på rullskridskor. Skitkul! Tror det är få som har så roligt jobb som mig. Jag bara glider runt. Har fram tills nu fått låna min farfars "extra"-lägenhet inne i stan så jag sover där efter jobbet. Känns nästan som att jag har flyttat hemifrån.

Kom inte in på linjen jag tänkte till våren så får se vad som händer efter nyår. Jag är lite lost med livet just nu. Får var vinden tar mig. Har varit halft nere och inte mig själv det senaste halvåret. Från och med nu så ska jag börja tänka på positivt. Är 18 år och har hela livet framför mig. Wohow.


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Mika

:( <3

2010-12-13 @ 12:46:44
URL: http://redapples.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0