Bea gooeezz superbiff! (not)? haha

Upp och hoppa!
Har precis kört Pilates och lite roddbåt, men orkade inte mer innan frukosten så åt gröt nu för att orka med att ro i en timma. Spelade in Top model igår så att ja skulle kunna kolla på det när jag tränar idag.

Efter träningen ska jag och mamma åka och handla, jiha.. jag älskar att handla mat, älskar mat haha. Vi får se vad som kommer att införskaffas idag.

Okeej nu får ni inte skrika på mig om jag gör fel poser här va! Försöker vara med i en bodybuilder competition!!







Jag försökte iaf!! ...


Haha jag förstår inte hur man kan vilja se ut så.... Aja, alla tar sina egna beslut :) .


/ Bea

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter malin

Hej, är med i en tävlig om att bli höstens blogg och är en av 5 finalister :) skulle bli jätte glad om du vill rösta på mig på den hära sidan :D



http://truejenny.blogg.se/2010/november/hostens-blogg-finalisterna.html#comment



Du blir såklart länkad i min blogg som tack när tävlingen är avslutad :)

kram

2010-11-07 @ 18:21:55
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0