BEa

Hejhej! Finns det några snälla barn här??

Haha hohooh, ska hem och julpynta idag :D Wiie fett kul ! Eller det är något som jag kommit på iaf !! Imorogn är det ju första advent så de ska bli kul att "glögga och pepparkaka".

Ny Modelltävlings - blogg:
Alltså inte en ny på vad jag gör om mitt vardagsliv, men en modellblogg.. Där jag bara skriver om sådant som har med tävlingen att göra. Så jag kommer mest sitta inne på den här(min och Emmas), men när jag drar dit så kommer jag att blogga om modelltävlingen i den andra.
Men den kommer  väl komma upp så småningom, har inte så brådis med den just nu precis!
Annars kommer det att bli så sluddrigt om jag ska blanda allt i den här bloggen, så jag säger till när den andra e uppe, den kommer kanske uppdateras var tredje dag i början... Om inte mindre, för jag har inget att skriva där än så haha aa.. som sagt, jag säger till när den kommer upp, jag åker dit första gången i Januari.




Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0