Första advent

Hejhopp!
Första advent idag :D Har hängt upp stjärnor i fönstrena och måste ta ner adventsstakarna från vinden och sen så ere super! Måste baka pepparkakor idag också!

Sitter och kollar på skidresor övernyår, har bestämt med mikaela och min bror och hans kompis att det blir fjällen över nyår iår! Så istället för att plugga ägnar jag mig åt att leta billiga hus.. hmm haha bra där.

Annars så måste jag fixa projektarbetet, tänkte börja halv 1.. men det får bli klockan 2 ist.




/bea

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Birgerheidi

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-12-19 @ 19:43:25
URL: http://birgerheidi.blog13.com

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0