Gör egen blåbärssoppa!

Hemmagjort är bäst
Jag blir trött på att saker och ting inte ens är vad det står egentligen.. Haha ni kanske inte förståt men jag menar typ blåbärssoppa, hmm 3% blåbär? Det e ju inte blåbärssoppa de e typ blå soppa med konstgjord smak av blåbär. Aa där fick ja till det haha!

Egen blåbärssoppa:
Frysta blåbär
1 Actimell (hur d nu stavas..)

Värm blåbären i micron och häll sedan ner dom i någon djup bunke, häll i actimellen också, sen så mixar du allt och TADAA!
Jag gillar när den är varm de e därför som jag värmen blåbären, annars kan man bara tina upp dem! Jag har Acai-bär i också, Gud vad jag tjatar omdom, det blir en dagens tips med dem senare idag!





REKOMMENDATION: borsta tänderna efteråt!!!

Hahaha


/ Bea

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0