Käka är bra

Idag han jag käkat 2 Flaps!!! (obs inte bara det haha) 1000 kalorier!! YEEEEYYY FETTBRA! Haha nott... nu ska jag träna bort de små flapparna under närmsta två och en halv timmarna... Först i sällskap av top model och sen hollywoodfruarna! YEY kan inte bli bättre.

Saknar min lilla björn till pojkvän, måste få in en dag med honom trots allt plugg!!!!


Åhh orkar inte träna.. men mååååssteee ... Skjut mig haha.. eller Nejjeee :D !


Blekte tänderna lite extra mkt igår, SYns det??? Ser ut som en gris....



Hejdå små barn.

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Andréa :))

Hur många gånger räcker tandblkningspaketet?

2010-11-02 @ 17:55:11
URL: http://vaaniilj.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0