Livslust

Träningen får mig att leva, så sjukt kul det var idag! Man är inne i sin egna bubbla och bara kör på som man aldrig gör. Har köpt terminskort nu för den här terminen och nästa med en gång, ska köpa boxnings hanskar i helgen tror jag, Wiie.
Mikaela tyckte också att det va superkul och ska nog förmodligen börja köra med mig!!



Finaste Emma och jag hemma hos henne för kanske en månad sen??.. :)



God Natt / Bea

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter emma

AW! <3 var det sötaste :D hoppas du fick användning för kameran :D

2010-11-30 @ 13:31:25

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0