MEXICO

Dagens göra:
1. Jobbade.
2. Städade nyss mitt rum! Blev riktigt fint faktiskt. Imorse kunde jag inte gå utan att trampa på mina kläder på varenda steg.
3. Ikväll ska jag träna latinodans. Shake som azz!

Dagens önskan:
Vill så gärna åka utomlands. Pallar inte med Sverige och de här pissiga vädret längre. Har varit deppig ända sen jag började på KTH. Får ångest bara jag ser orden gasq, sittning och tenta. Blöä.

Hittade på apollo en resa till Mexiko 16 000 för 2 veckor ALL INCLUSIVE. Flyg dit och allt inkluderat. Fyrstjärnigt. Hur mycket drinkar jag vill gratis. Någon som vill med? om ingen vill så åker jag själv. Va nice det vore. Nu när man är ung och inte har massa krav ska man göra sånt här.



PUSS EMMA

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Alida

Va med i min dagens blogg!!

2010-11-09 @ 20:03:00
URL: http://walfridsson.blogg.se/
Jag heter christina

emma jag e på som fan :D, vi drar lever livet som prima donner

2010-11-10 @ 23:04:12

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0