När kommer Magrutorna på besök?

Nä nu kör vi, eller jag... måste få magrutor till den 15e Januari då castingen för London Fashion Week är!!

Såå hmm nästa vecka ska se ut såhär:
Måndag: Thaiboxning
Tisdag: Roddbåt
Onsdag: Thaiboxning
Torsdag: Roddbåt
Fredag: chilllll`?
Lördag: Thaiboxning?? vet inte om jag får gå då .. annars nåt annat
Söndag: Cykel

Sen ska jag klättra med mina klasskompisar någon dag också!

Biffen på G alltså!
Att käka nyttigt... Det kommer en tid då jag måste liiiida haha, nej men att leva nyttigt.. Typ hmm passar 25:e December bra? Hmm.. det räcker nog att vara nyttig i lite mer än två veckor för att få det där lilla extraslimmet! Så efter all julmat är det slut på det roliga... Haha, aja vi får se!

♥♥♥ du är det bästa som hänt mig



LÄääängtar såååå till imorgon när jag och Emma ska ha en heldag tillsammans!!! ♥♥
Läste Emmas utkast som hon skrivit för ett par dagar sedan, så söt!




/Bea


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Elin

Måste du gå på casting? :o Tyckte det stod på hemsidan att alla ni hade gått till final och skulle vara med den 27! Eller vad är castingen till för?

2010-11-25 @ 15:26:53
URL: http://mmabloggar.se/elin/
Jag heter Elin

Ah, I see :) Vad spännande! Hoppas det går bra på castiongen också! Vi vet ju alla att du kommer kicka ass i modelltävlingen i mars ;) <3

2010-11-25 @ 18:54:18
URL: http://mmabloggar.se/elin/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0