Smalare ben av träning

Hejhej små barn, imorgon börjar en ny vecka med nya tag! Har tänkt lite på vad man kan äta för att bli mätt men endå ine bli helt övermättad.. eller alltså att de e nyttigt haha.
Här är några idéer som jag kom på:

Grekisk sallad ( Fetaost, tomater, gurka, paprika och oliver )
Wook-kyckling ( Fryst wook som man steker och sen kyckling och soja )
Köttgryta ( Vilket kött som helst och sen morot, lök mm som man vill ha i )

Hmm.. aa de va det jag kunde komma på nu iaf!

AHJUSTE!
Ni tjejer som säger "aaah jag vill inte träna benen för de blir större då" kan slänga sig i väggen. Eftersom att jag ville kolla om det stämde så mätte jag mina lår för två veckor sen, då hade jag 53 cm där det var som "tjockast" och nu när jag mätte så var det 51 cm... Såå två veckor två centimeter, inte dåligt det.


Godnatt!
/Bea

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Anonym

Kyckling är bland det godaste man kan äta. :P

2010-11-15 @ 22:50:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Jag heter nicolina

men om man vill ha större ben då :P haha

2010-11-15 @ 22:55:12
URL: http://nickita.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0