Träning på ingång


Hejhej små barn!
Nu ska jag sätta igång med tränandet, det får bli plugg imorgon, har bara en lektion så slutar 12, och efter det bli det stööörd pluggning till tentan. Ska nog isf läsa igenom lite grejer idag tills imorgon men vi får väl se hur det blir med det.

Ska kolla på "I form med Anna anka" när jag cyklar och kör roddbåt, fettbra.. Hon e skönast.

Igår kväll så gick jag och jonte och la oss typ vid nio.. Sen så vaknade vi.. trodde att klockan var typ 6 å började prata lite, å sen när vi kolla så är den 1 på natten? Haha alltså man blir helt lurad av att det är så mörkt ute nu!

Här är min lilla baby när han har somnat på mig! Haha så söt!


Ps: jag ser gravid ut? HAhah

/ Bea

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0