Träning / Skönhets blogg

Nu har jag de!
Hela bloggen ska transformas till en "i form"- blogg :D haha. Eller aa inte hela, ska bara fixa till det lite och att man kan följa mig på den fronten i alla fall, försökte att ringa Emma idag och fråga vad hon ville ha för någon specialite men hon låg och sov.. Hmpf haha, aja.. Ska kolla med Emma så att hon får ett tema :D Eller så kanske hon vill ha samma? Vi får see små barn, vi får se!

Så imorgon kommer jag att fixa om bloggen lite, så får vi se hur allt blir.
Känns konstigt att det är söndag imorgon... Helgerna går så fort.. Inte tal om veckodagarna ifs!

Mikaela ville inte leka med mig idag :( Eller hon kunde inte (; ... Ska ta det lugnt idag, slutat med festandet typ.. Inge bra för kroppen (a) haha, nyttiga bea.. jag känner på mig att det är många kompisar som vill döda mig när jag inte hänger med ut nu längre... Men jag kommer väl dra ut ibland :) .


Alltså det som kommer att finnas på bloggen:
Kommer skriva vad det är jag tränar varje dag och hur resultatet blir
Tips när man tränar
Bra mat
Hur man gör för att få en bättre hy
bättre allt lixom...
Och massa annat! Yeho !

Dagens tips kommer att komma varje dag :D Det säger ju sig självt! haha Dagens tips lixom, aa fett med bra!



Bara för man inte dricker så kan man ju vara fin på fester :) ! ( inte en bild från idag) Ida ska jag sova haha!


Imorgon börjar den nya bloggen att ta sin verkan!!
/ Bea

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Anonym

SKIT SÖTA FÖTTER :d

2010-11-06 @ 20:56:54

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0