Sötbulle

Tjena mitt bena. Skulle ta bild på mig själv för att lägga upp på bloggen men bilden blev ICKE GODKÄND. Som ni säkert vet (men kanske inte kommer ihåg) så har jag börjat jobba på The Phone House som försäkringshandläggare (lite finare ord för Kundtjänst) och de är väldigt roligt! Dessutom försöker jag mig på körkortet, men får se hur de kommer att gå. Annars gör jag ingenting. Jag var nyss på MakkeDonqen(McDonalds) nyss och åt den där nya "Hemlagade" hamburgaren - DEN VA ÄCKLIG. Euw. Eeeeuw. För en sekund sen rensade jag mitt mail. Har VÄRSTA snygga mailrensningssystemet nu.

Snart äre nyår. Månaderna går snabbt nu för tiden. Chribbus ska ha fest då. Kommer bli naiz.
Här är mina pre-nyårslöften (alltså löften som jag ska klara innan nyår). Jag har alltid sånna. Man måste ju avsluta det här året bra för att kunna börja nästa år bra. Eller hur?

PRE-NYÅRSLÖFTEN:


1.Bleka tänderna + fixa tandsmycke
Japp! Jag ska bleka tänderna och fixa ett tandsmycke. Inte BARA för att jag är utseendefixerad och tycker att jag själv har gula tänder utan också för att om jag ler mycket så hoppas jag att min omgivning ler tillbaka och då kommer de bli en bättre stämning överallt. Elleeeeer?
2.Hitta en glittrig partyklänning
3.Köpa en gitarr

4.Hälsa på min gammelmormor i Norrköping
Det MÅSTE jag göra. Min gammelmorfar dog nyss och jag tycker synd om henne. Jag ska köpa en liten fågel till henne. Hoppas hon kommer bli glad över det :)

Jag och MIN fåglis. Sötbulle.

KRAM EMMA


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Bea

yeey :D haha emma du är rolig

2010-11-05 @ 08:20:47
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0