EUW

TJULULU! Emma här.
Igår var jag i stan med Johanna. Jag köpte en hårprodukt (eftersom att Johanna tipsade om den) och ett linne. Johanna köpte ett likandant linne som mig och ett par skinnhandskar (+ något mer som jag inte kommer ihåg). Om jag och Johanna skulle umgås hela tiden så skulle vi nog se likadana ut hela tiden, vi köper ofta samma saker.
Idag har jag spelat tennis med en vän som heter Maria. Det gick bra i början men i slutet så föll mitt spel eftersom att jag har varit sjuk hela veckan. Har inte riktigt kommit igång än.
Ikväll ska jag sepla tennis och sen käka middag och christians mormor. Myspys.

Gammal bild
heråå.

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0