Gulligt





Nu har jag och Chrisitan varit tillsammans i en månad! (har suttit i typ 10 minuter för att hitta en bra bild, men de tycks inte gå för sig). Har alltid varit lite småintresserad av Chrisitan, ända sen första gången jag såg honom (om jag ska vara fullständigt ärligt) OCH NU ÄR HAN MIN. Score!


Kan inte fatta att det bara var en månad sen vi var i Rhodos. Känns som att det var ett halvår sen. Iof så har det hänt mycket de senaste veckorna.

Nu ska jag plugga matte

Puss Emma


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter reb

vad söta ni är :D

2010-09-03 @ 12:05:28
Jag heter Chriztchian

<3<3<3<3<3

2010-09-03 @ 18:30:11

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0