slitz nästa

Go go
ojojoj tänker ni, nu ska hon vika ut sig. Men neeeh. Icke sa nicke, har jeans och en glitterbikini på mig. Kan nog inte säga så jättemycket för jag vet inte hur mycket man får säga haha. Men det är i alla fall till en artikel.

Varför?
Jadu.. jag vet inte. Jag och bella snackade om det i somras å så drog jag äntligen tummen ur röven i onsdags och skickade in några bilder... Sen så hörde de av sig dagen efter och frågade om jag ville vara med. Såå i fredags gick jag dig och plåtades lite och så, kulkul!
Meeen, jag vet inte säkert om de tar med mig. Alltså dom sa ju det, men aa hehe man vet aldrig.

Ni som inte köper tidningen kommer se bilderna när jag lägger upp dem här. Den kommer ut om typ en vecka så ja e feeettaggad på att dra till första bästa affär och köpa den, Wihoo!



el greko.

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Valeria

Tuff design bruden! ;) när tränar vi ihop då? mina kids börjar imorgon! :D puss!

2010-09-13 @ 01:24:06
URL: http://brandneweyes.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0